Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Плахта С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Плахта С. 
Дискурс імпресіонізму в мистецькому просторі Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Плахта // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 264-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_120
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Плахта С. Л. 
Тенденції імпресіонізму у мистецтві закарпатської школи живопису [Електронний ресурс] / С. Л. Плахта // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2012. - Вип. 18(1). - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2012_18(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Плахта С. 
Імпресіонізм як вияв художнього світогляду кінця ХІХ ст. [Електронний ресурс] / С. Плахта // Вісник Львівського університету. Серія : Філософські науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2012_15_28
Висвітлено розуміння суті імпресіонізму, як вираження нового художнього світобачення кінця ХIХ ст., його філософських засад. Виокремлено такі риси імпресіоністичного світогляду, як безпосередність сприйняття, свобода творчості, оптимізм, єдність матеріального світу. Розкрито об'єктивний характер першого враження у процесі сприйняття світу художником. Висвітлено емоційний та духовний аспекти імпресіоністичного світогляду. На основі аналізу семантичного багатства французького слова "impression" виявлено межовий характер імпресіонізму, який продовжує традиції реалістичного мистецтва, але також втілює індивідуальне бачення митця. Показано, що попри розмитість форм, застосування кольорових тіней та декоративності кольору в картинах імпресіоністів зберігається матеріальна структура предметів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Плахта С. Л. 
Імпресіонізм у мистецтві Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ ст.: світоглядно - естетичний аналіз [Електронний ресурс] / С. Л. Плахта // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2013. - Вип. 6(3). - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2013_6(3)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Плахта С. Л. 
Імпресіоністичне світобачення та естетика в українському живописі другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Л. Плахта // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 102. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_102_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського